Nu är det igång!

Ja nu har träningen fått en kick-start kan man säga! Som jag sa provade jag på Kinesis i tisdags och måste säga att det var ett mycket roligt pass. Passet varade i 45 minuter och bestod av cirkelträning med olika maskiner. Klassen bestod endast av 7 personen på en instruktör vilket gjorde att man fick mer personlig coaching genom övningarna vilket var mycket givande. Utöver springpasset i måndags och Kinesis i tisdags har jag också gått på BodyCompat och NikeGetFit. Den sistnämnda bestod av intervallträning med basicövningar, ett roligt men jobbigt pass!
Imorgon får jag se om jag hinner med någon träning har nämligen lite att stå i men ska dock försöka ta en promenad innan frukost!!
Dagens lunch bestod av en smoothie från Blueberry - Eat your greens! Har ni inte testat den borde ni göra det för den är hur god som helst, låt inte den gröna färgen stoppa er! Den innehåller: spirulina, vetegräs, ananas, mango, apelsin, citron, äpple och spenat, låter kanske inte så gott men jag lovar det det är den!

/Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0