We did it!

Ja som Matilda tidigare skrev lyckades vi alltså med tjejvättern. Personligen var det loppet betydligt roligare än tjejvasan då allt gick fel då. Visst det var en backe efter 3 mil som var bland det värsta jag har skådat men med lite vilja klarade vi oss upp för den och kom några timmar sedan fram i mål!
Nu är det bara att blicka fram mot nästa delmål som blir Vansbro tjejsim den 9 juli så nu gäller det att börja simma lite. Kan vara skönt att vara lite mer förberedd till simningen än vad vi va till tjejvättern då vi inte hade övat något alls innan!
Matilda och jag började veckan med lite springning + utomhusträning - skönt! Sen idag ska jag strax iväg till SATS och pröva på ett pass jag aldrig tidigare har gått på nämligen Kinesis, återkommer men en rapport om det passet! Nu ska jag återgå till TV-tittandet och njuta av min smoothie som är gjord av banan, jordgubbar, mango, hallon och lite jordgubbsjuice! Riktigt gott och dessutom en perfekt start på dagen!
Kram Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0